خاله ^_^*خاله ^_^*، تا این لحظه: 35 سال و 1 ماه سن داره

❤سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا❤

نظرات (2)

مامان تینا و رایان
2 بهمن 92 11:03
ممنون عزیزم.به اون سایت قبلا سر زدم..الان دوباره نگاه میکنمراستش چون 2 تا بچه دارم...یه دختر و یه پسر دختر همش گیر میده میگه باید قالب عکس دختر و پسر با هم باشه یا مثلا دو تا خرس یا دوتا حیوون دیگه ...ولی حتما باید 2 تا باشن..خدا نکنه مثلا یکی باشه و اون هم پسر باشه...هی میگه من چرا نیستم؟ اینو که گذاشتم مال دخملی شکلکه که قبلا پشتش باز بود خودم بکگراند انداختم پشتش خوب شده بود ..دوستش داشتم ولی نمی دونم دخملی شکلک چیکار کرد که دیگه عکس بالا و پایینش معلوم نمیشد..یکی دیگه برای دانلود گذاشته بود که دانلود کردم ولی خیلی تغییر داده بود که راستش زیاد خوشم نیومد و بهش گفتم همون قبلی رو برام بزار..حالا نمی دونم میزاره یا نه...اینو پشتش لایه باز نیست و یه سری چیزای چشمک زن به قالب اضافه کرده چشمو میزنه..حالا دارم تو قالب های شما هم میگردم..فقط نمی دونم آمار گیر هم دارن یا نه...اگه داشته باشه خیلی خوبه..
❀ ‿ ❀خـــــــــــــــــالـــــــــــــــــــه
پاسخ
سعی میکم یه قالب خوشکل داداش و آبجی درست کنم واستون
مامان تینا و رایان
2 بهمن 92 12:13
خیلی ممنون عزیزم..لطف میکنی...الان یه قالب هلوکیتی از قالبهای شما رو گذاشتم...مرسی که امار وبلاگ هم داره این رو هم دوست دارم خیلی...دخترم هم مطمینم خوش میاد