خاله ^_^*خاله ^_^*، تا این لحظه: 35 سال و 26 روز سن داره

❤سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا❤

نظرات (7)

مامان سه قلوها
4 فروردین 93 1:17
** باز کن پنجره را ** ** که بهاران آمد ** ** که شکفته گل سرخ ** ** به گلستان آمد ** سال نو مبارک
مامان تینا و رایان
5 فروردین 93 15:33
سلام به خاله جون خودم که حتی از مسافرت هم به فکر ما هست و مطلب برای 13 بدر گذاشته گلم من قالب وب اشپزی رو عوض کردم چون یه چیزی میخواستم که قسمت نوشتن مطلب بزرگ باشه که بتونم عکس بزرگ بزارم توش این قالب رو با هزار زحمت یافتم ولی خودش اسلاید شو داره و بلد نیستم عوض کنم..ببین میشه کاریش کرد یا بیخیالش شم تو نت گشتم اموزش تغییر اسلاید شو رو خوندم ولی کار من نیست...هر وقت به سلمتی برگشتی یه نگاه بنداز ببین میشه کاری کرد؟پسورد و نام کاربری رو هم که داری.. البته نمیخوام مزاحم بشم و وقت زیادی ازت بگیرم...اگه برات سخت نیست خبرم کن تا اگه عکس غذاها رو نداری بفرستم برات
مامان تینا و رایان
5 فروردین 93 15:36
نیستی سوت و کوره اینجا
یاسمن
14 فروردین 93 13:37
با اجازه یکی از عکسا با ذکر منبع کپی شد
میــس هانـــی
17 فروردین 93 21:03
1.عااااااالیـ بود
مامان روژینا
24 فروردین 93 13:49
مرسی عسیسمآخه چقد تو ماهی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 اردیبهشت 93 5:16
سلام دوست عزیزم خسته نباشی عزیزم من دوست داشتم کد این شکل های قشنگو داشته باشم میتونی منو راهنمایی کنی ممنون میشم