خاله ^_^*خاله ^_^*، تا این لحظه: 35 سال و 26 روز سن داره

❤سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا❤

نظرات (16)

مامان تینا و رایان
30 فروردین 93 15:23
__ (¯ `•?.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯) (¯ `•??.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶-------- عزیزم روزت مبارک
ساناز
30 فروردین 93 15:28
روز زن مبارک ممنون از کارای قشنگت
مامی پوریا
30 فروردین 93 15:31
چون او به جهان کم است و او این همه است یک واژه ساده نیست یک عالمه است هم دختر و هم همسر و هم مادر عشق اینها همه هیچ فاطمه فاطمه است ولادت حضرت فاطمه(س) گراميباد
مامان تینا و رایان
30 فروردین 93 16:30
سلام عزیزم مدتی هست اصلا نمیتونم چیزی paste کنم تو ارسال مطلب...صفحه یهو سفید میشه..با کلیک راست میگه مرورگر پشتیبانی نمی کنه با کلید های ctrl+v هم یهو صفحه سفید میشه با مرورگرهای مختلف هم امتحان کردم به مدیریت تلگراف زدم الکی میگن بررسی کردیم مشکلی نیست...خوب من مشکل دارم الان اصلا نمی تونم از این زیباسازی ها استفاده کنم مگر اینکه سیو کنم و بعد اپلود کنم که اونم خیلیها پشتش زمینه اش سیاه میشه چیکار کنم؟؟؟
سریرا
30 فروردین 93 18:54
سلام خاله مهربون خیلی عالی بود ولی چرا دیگه طرح سفارشی نمیسازی خیلی بد شد شانس بد منه دیگه
مارال 3000
30 فروردین 93 19:58
سلام خاله جون ي سوالي ازت داشتم چرا من وقتي داخل ني ني وبلاگ،بلاگ ميسازم روز بعد حذف ميشه؟ لطفا جواب رو بديد درضمن ممنون بابت شكلك هاي بي نظـــــيرتون
❀ ‿ ❀خـــــــــــــــــالـــــــــــــــــــه
پاسخ
سلام گلم توی قوانین نی نی وبلاگ وشته که هر وبلاگی که از نظر مدیریت بی ربط به نی نی ها باشه حذف میشه
مامان روژینا
31 فروردین 93 9:53
مامان آیسو وآیسا
31 فروردین 93 12:45
عالی شده قالب وبکراند
الهه مامان مبین
31 فروردین 93 13:13
روزت مبارک دوست عزیزم . با بهترین آرزوهای قلبم برای تو نازنین
دنياي عكس هاي فانتزي
31 فروردین 93 16:40
سلام خاله اون عكسي كه براي من ساختين من سفارش دادم ولي يكي ديگه استفاده كرده خواهش ميكنم اونو رمز دار كنين راستي منم موضوعم در باره شكلك،فيلم و عكس براي كودك بود
مامان آریسا
31 فروردین 93 21:27
خسته نباشی هنرمند [دست[
khale roya
2 اردیبهشت 93 1:35
سلام 28 اردیبهشت تولد تاراس،خوشحال میشم بیای تبریک بگی هرچند تا که تونستی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 اردیبهشت 93 4:02
عزیزم کاراتون عالیه عالـــــــــــــــــــــی
مامان تینا و رایان
2 اردیبهشت 93 10:12
چرا کم پیدایی خاله جون؟
دیانا
31 مرداد 93 9:33
عالی
طناز
7 شهریور 93 12:17
لینک شدی