خاله ^_^*خاله ^_^*، تا این لحظه: 35 سال و 30 روز سن داره

❤سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا❤

نظرات (20)

مهدیه
4 مرداد 93 18:27
خیلی قشنگن،کلاسایتتون حرف نداره موفق باشیدخاله
سحر
4 مرداد 93 19:49
سلام خیلی وبت قشنگه من میرم که لینکت کنم توهم من روبلینک
سیما سعیدی
7 مرداد 93 10:34
سلام مرسی خیلی قشنگ بود خاله میشه کپی کنم ؟ خواستم کپی کنم گفتم اول اجازه بگیرم بهتره . من یه دختر 10 ساله هستم . خدا نگهدارخاله جوووووووووووووون
مامان النا
8 مرداد 93 13:01
سلام خانومی.کجایی پس؟ما که مردیم از بی شکلکی... من همون "النا همه ی زندگی" ام.
zahra
11 مرداد 93 22:36
سلام وب قشنگی دارین من وبتون رو به اسم دنیای شکلک ها لینک کردم شما هم لینک کنید وبم رو
خرگوش خوکی
15 مرداد 93 23:17
عاااااااااااالیه محشره
ایدا اشک تنها
17 مرداد 93 9:54
سلام خوبی وبلاگت زیباست استفاده کردم بیا به وبلاگم ونظرتو درباره داداشم بگو وعکساش ممنونم موفق باشی راستی افرین به پشتکارت که وبلاگی به این زیبایی داری
یگانه
22 مرداد 93 10:51
سلام وبلاگ زیبایی دارید. لینکتون کردم . حتما منو لینک کنید. یادتون نره به من سر بزنید. منتظرتونم.
saha
25 مرداد 93 13:40
سلام.با تبادل لینک موافقید
paniz
26 مرداد 93 21:49
سلام وب قشگی داری من لیک کردم اگه دوست داشتی توهم لینکم کن
یگانه
28 مرداد 93 15:06
عالییی
خرگوش خوکی
28 مرداد 93 18:35
سلام این مطلبو یه نفر واسم فرستاد گفتم امتحانش کنم ضرری که نداره تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر یک معجزه باش تروخدا بفرست
تینا
29 مرداد 93 19:46
عالی
شنتیا شهیدی
8 شهریور 93 12:49
سلام واقعا تا به حال چنین وبی ندیده بودم . ممنون از مطالب خیلی خوبتون. راستی آیا حاضر به تبادل لینک هستید خیلی خوشحال می شوم اگر با هم تبادل لینک داشته باشیم . اگر مایلید حتما اطلاع دهید. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
roya
11 شهریور 93 22:36
سلام دوستم .وبت خیلی نازه.ینی خییییییلی
پرنیان
19 شهریور 93 12:24
خیلی خشنگه. به وب منم سر بزن.
به افرید
22 شهریور 93 21:57
پرنیان
28 شهریور 93 11:22
خیلی قشنگه.
مامان عسل 
31 شهریور 93 15:03
سلام . . وبت خیلی خیلی خیلی قشنگه . . ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک میکنی؟؟!! ִ \ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\ ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞ ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ افتخار میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ . . اگه موافقی حتما خبرم کن
مامان فاطمه سادات
2 مهر 93 16:41
سلام عزیز من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتی شما هم منو بلینک امیدوارم دوستان خوبی برا هم باشیم