خاله ^_^*خاله ^_^*، تا این لحظه: 35 سال و 4 روز سن داره

❤سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا❤

کارت پستالهای متحرک آماده برای نوشتن(2)

1392/5/26 20:44
3,197 بازدید
اشتراک گذاری















 

 

 

 

http://www.moltqa-alnoor.net/upload/uploads/images/alnoor-f1910b0617.gif

 

انمي للبور بوينت،صور خلفيات انمي




انمي للبور بوينت،صور خلفيات انمي




انمي للبور بوينت،صور خلفيات انمي

 

 






انمي للبور بوينت،صور خلفيات انمي




انمي للبور بوينت،صور خلفيات انمي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

azra
2 آبان 92 18:41
سلان من چطوری می تونم از این کارت پستالهای آماده به نوشتن استفاده کنم
من نتونستن چیزی توش بنویسم میشه راهنمایی کنی

راستی من دیونه شدم اینجا رو پیدا کردم .همون چیزی بود که دنبالش بودم لطیفهههههههه اینجا


سلام
باید با برنامه فتوشاپ آشنایی داشته باشید
چون توضیحش هم طولانیه هم پیچیده
اگر اشنایی دارید بگید تا براتون توضیح کامل رو بذارم