خاله ^_^*خاله ^_^*، تا این لحظه: 35 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

❤سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا❤

آموزش نوشتن متن در عکسهای متحرک

1392/8/5 13:39
8,460 بازدید
اشتراک گذاری

این پست به درخواست یکی از دوستان zibasaz.niniweblog هستش

 

برای نوشتن متن در این عکسها

 

ابتدا عکس رو وارد فضای PhotoShop میکنیم

بعد به قسمت نوار ابزار میریم و روی منوی windows کلیک میکنیم و از لیست یاز شده ،گزینه ی

animation  یا Timelineرو فعال میکنیم

بعد در زیر عکسمون یه قسمتی هست که تمام تغییرات ایجاد شده در عکس رو بهمون نشون میده

متن یا عکستون رو روی هر جا که میخواید مینویسید

بعد دکمه F7 روی کیبورد رو بزنید تا پنجره Layers براتون باز بشه

بعد عکسنون با متنتون رو از بین لایه ها پیدا کنید و اونو در بالاترین فسمت قرار بدین

بعد برای ذخیره عکس به قسمت File میرید

و روی قسمت save as for web device کلیک کنید

روی پنجره باز شده فرمت GIF رو انتخاب کنید و SAVE بزنید

----------------------------------------------------------

نمونه عکس بالا رو میتونید در این لینک پیدا کنید

http://zibasaz.niniweblog.com/post592.php

----------------------------------------------------------

اگر سوالی بود همینجا بپرسید تا راحت بتونم جوابتونو بدمقلب

متاسفانه امکانش نیست که وبلاگتون بیام و جواب سوالا رو بدم ببخشیدقلب

----------------------------------------------------------

http://upload7.ir/images/71900913785945723982.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان تینا و رایان
5 آبان 92 19:07
ممنون عزیزم خیلی دلم میخوواست اینو یاد بگبرم..من تا قسمتی که گفتی گزینه انیمیشن رو فعال کنید پیش رفتم زیر عکس یه پنجره باز شد ولی دیگه نتونستم پیش برم..چطوری باید نوشت؟قلم انتخاب کردید؟چون کیبورد کار نمیکرد روی عکس...ببخشید اگه سوالم پیش و پا افتاده است ولی من از فتوشاپ هیچی نمیدونم...بازم ممنون بابت اموزشها و مطالبتون


سلام
باید کلید نوشتاری رو در فتوشاپ فعال کنید و این کلید بصورت پیش فرض همیشه فعاله
اونو میتونید از منو سمت چپی که در فتوشاپ به شکل عمودی نشون داده میشه پیدا کنید
یه گزینه ش به شکل حرف T
اونو که بزنید و روی عکس کلیک کنید میتونید روی عکس بنویسید
شقایق
12 آبان 92 16:09
عزیزم اگه با تبادل لینک موافقی بگوووووو/
دلارام
6 آذر 92 23:48
سلام.من عزیزم.خیلی زحمت کشیدی .ممنون..
مامان تینا و رایان
11 دی 92 13:20
ممنون عزیزم..بیش از اونچه فکرش رو بکنی از مطالبت استفاده می کنم
میــس هانــــــی
15 دی 92 19:21
سلام خاله جون خواهش میکنم این کارو واسه من انجام بدین اونوقت هرچی خواستین ازم واستون انجام میدم آخه من فوتوشاپم فارسی نداره. شرمنده خاله جون خواهششششششش میکنم میشه واسه من روی این عکس بنویسید: خوش اومدی به B.A.H.A.R ●●• clup ●●• کلیک کن خوشمله اینم عکسش:http://www.uploadax.com/images /73371213899409082928.gif
میــس هانــــــی
15 دی 92 19:21
خاله جون خواهش میکنم
میــس هانـــی
17 دی 92 15:31
خیـــــــلی ممنـــــــونم راستــی مــن لینــکتــون کــردم
دلارام
10 بهمن 92 2:46
سلام .ببخشید ،من دوباره اومدم....photofunia رو قدم به قدم با تصویر نشون دادید....میشه خواهش کنم عکس گذاشتن توی این قاب ها رو هم همین کار رو بکنی به saveکردن که میرسم سیو برای وب توش نیست...چند ماهه من چند شب یه بار تست میکنم جواب نمبده دیگه کلافه شدم.مراحل من اینه قاب عکس رو سیو میکنم رو دسک تاب بعد وارد فضای فتو شاپ میکنم بعد منوی ویندو رو انجام میدم بعد عکس مورد نظر رو میزارم توش بعد f7 رو مزنم عکس رو به بالاترین میبرم اما توی file سیو برای وب نمیاد..... اگه مثله photofuniaتوضیح نمیدید خواهش میکنم توی وب پسرم برام بگید کارم درسته یا ایراد داره ...هزار بار ممنون.....
کورش
22 اسفند 92 22:36
salam man ye baaner mikham drost konam ama harkari mikonam nemitonam age mitonid komakam konid to veblagam nazar bezarin inam sitame Arya-WoW.ir
داداشی
29 تیر 93 12:04
سلام عزیز دل.......... واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو خدایش...خــــــــــــــــــــــــعلی خیلی نهایت تشکرو دارا هستم. خیلی هم وبتون قشنگ بود. مرسی دمتون جییز.... .که دارین زکات علم تونو می پردازین..خوشا به سعادتتون. روزتون خوش..و یه خدا قوت از ته دل به شما عزیز