خاله ^_^*خاله ^_^*، تا این لحظه: 35 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

❤سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا❤

آموزش ساختن بکگراند دلخواد

1392/10/8 14:42
999 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

توی این کدی که در قسمت پایین هست

میتونید آدرس آپلود عکس مورد نطرتون رو در قسمت اون سه نقطه ای که

مشخص کردم قرار بدین

 


**از عکسهای سایز کوچیک و کم حجم استفاده کنیدقلب

 

 

 

<style type="text/css">
table, tr, td { background-color:transparent; border:none; border-width:0;}
body {
    background-image:url('...');
    background-attachment:fixed;
    background-repeat:repeat;
        }
        </style><b style=position:absolute;left:0;top:100;font-family:verdana;font-size:8pt></i>
<a href="http://zibasaz.niniweblog.com/">Zibasaz.niniweblog</a></b>

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تینا و رایان
23 دی 92 10:54
ممنون عزیزم من از این کد استفاده کردم حرف نداری راستی عکسم برگ بود سایزش ولی اول تو یه سایت آپلود عکس آپ کردم بعد اون آدرس رو گذاشتم جای سه نقطه مرسی
مامی پوریا
20 فروردین 93 18:20
ممنون خانمی...ازش استفاده کردم....راستی از این والیپیپرها چه استفاده ای میشه کرد