خاله ^_^*خاله ^_^*، تا این لحظه: 35 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

❤سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا❤

بدون عنوان

1393/1/17 20:20
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممم

 

سال نو مبارکککککککککککککککککککککککککک

این عکسو ببینیدقلب

اصن ذوووووووووووقققققققققققققق

واقعا کی این همه رو جواب بده؟نیشخند

تا فردا صب هم پای نت باشم بازم تموم نمیشهنیشخند

دلم واستون تنگ شده بودبغل

امروز از مسافرت برگشتمخجالت

مرسی از کسایی  که تولدمو تبریک گفتنماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان تینا و رایان
17 فروردین 93 20:33
الهی من قربون دوستم برم کجا بودی تنگولیده بودم اساسی چه خوب که برگشتی تاییدشون کن کافیه نیازی به پاسخگویی نیست...اونایی که واجبه جواب بده
❀ ‿ ❀خـــــــــــــــــالـــــــــــــــــــه
پاسخ
چششششششششششششششممممممممممممممممممم
الهه مامان مبین
17 فروردین 93 21:10
سلام دوست عزیزم . امیدوارم سال خوبی داشته باشید یه سوال داشتم اگر وقت کردید راهنماییم کنید . بعضی از قالب ها آمار وبلاگ و متن معرفی وبلاگ که خیلی مهم هست رو نشون نمیدن . میشه راهنماییم کنید که اگه خواستم از اون قالبها استفاده کنم چه جور یاین دو مورد رو فعال کنم . ممنون میشم . دوستون دارم زیااااااااااااااااااااااااااااد
مامان پرنيان
18 فروردین 93 10:28
سلام دوستم خوش به حالت چقدر دوست دارن. هيچكي منو دوس نداره
❀ ‿ ❀خـــــــــــــــــالـــــــــــــــــــه
پاسخ
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان امیرمحمد
18 فروردین 93 11:15
سلام عزیزم،سال نو مبارک،امیدوارم سالی پراز خیروبرکت پیش روی داشته باشی 161 نظرکمک خواستی در خدمتم
هانـ♥ـس(مریم)
18 فروردین 93 18:12
سلام خاله جون♥♥♥دلم حسابی براتون تنگ شده بود... شما که گفتید چهاردهم برمیگردید پس چرا اینقدر طول کشید؟؟؟ اشکالی نداره!!!مهم اینه که الان برگشتید...♥♥♥
زهره(مامان فاطمه)
19 فروردین 93 9:15
ایوووووووووووووول