خاله ^_^*خاله ^_^*، تا این لحظه: 35 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

❤سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا❤

آموزش قرار دادن کد عکس در وبلاگ

1392/6/21 15:47
909 بازدید
اشتراک گذاری

helloسلام به همه ی بازدید کننده های

('_'* سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا ('_'* ▒ █

و سلام به همه ی مامانای گل

یکی از مامانا درخواست داشت که یه قسمت وبم رو اختصاص بدم به اموزش زیباسازی وبلاگ

مثلا یه سوالشون این بود این شکلکای قست موضوعات مطالب رو چجوری گذاشتم

*flower*

خب

اول اینکه نمیشه یه عکس رو راحت توی قالب وبلاگ جا داد

چون همونجوری که میدونید قالب وبلاگ خودش یه کد هستش که از هزاران علامت و عدد و کلمه ساخته میشه

پس هرعکسی رو بخواید توش جا بدین باید کد اون عکس رو به دست بیارید بعد اونو توی قالب ببینید

 

من در واقع کد این عکسها رو توی قسما مطالب وبلاگ گذاشتم که الان شما عکس رو میبیند.

خب اکثر سایتها این کد رو خودشون به بازدید کننده ارائه میدن

من کدنویسی رو بصورت حرفه ای بلد نیستم

اما توی دستکاری کردن کدها دیگه حرفه ای شدمنیشخند

کاره سختی بود اما بلاخره یاد گرفتماز خود راضی

خب من فعلا این سایت رو به شما معرفی میکنم که بتونید قسمت موضوعات مطالب وبتون رو زیبا کنید.

 

*flower2*  www.freesmileys.org  *flower2*

 

وقتی وارد سایت شدید احتیاج نیس انگلیسی رو فول باشید

راحت متوجه میشید

روی هر شکلک که کلیک کنید یه کد در زیرش نشون میده مثلا مثل این

Smiley
Forum Code


HTML Code

*cherry*خب

شما کد HTML رو انتخاب میکنید و به قسمت موضوعات مطالب میرید و کد رو جلوی هرموصوع میذارید.

حتی میتونید کد رو در قسمت معرفی وبلاگ هم بذارید.

ولی چند کد با هم و پشت سر هم قرار ندید چون  تنظیماتش به هم میخوره.

دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه واسه توضیح بیشتر.

سوالی داشتید در خدمتم*wink*

سعی میکنم ازین به بعد در قسمت "آموزش زیبا سازی وب" توضیحات بیشتری رو در رابطه به زیبا کردن وبلاگهای خوشکلتون براتون بنویسم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تینا و رایان
23 شهریور 92 9:00
ممنونم از توضیحات کاملتون عزیزم..امتحان میکنم ببینم چی میشه
Mani No
29 آبان 92 13:40
خله جون وب خیلی خیلی خوشگل و زیبا و با سلیقه ای داری تبریک میگم